De besteding van het servicegeld in 2008 - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu De besteding van het servicegeld in 2008 - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu

De besteding van het servicegeld in 2008

Door: Webmaster

18 Februari 2008 | Nederland, Zwolle

De afgelopen maanden hebben we met veel plezier en succes geld ingezameld voor Pink Ribbon. Maar er zijn meer goede doelen dan Pink alleen en we hebben besloten om ons servicebudget van 2008 te verdelen over twee andere projecten.

De stichting Papageno krijgt binnenkort een bedrag van € 1800 van ons, bedoeld voor activiteiten in de regio Zwolle.

Er zijn in Nederland 35.000 tot 40.000 mensen met een autistische stoornis.
Stichting Papageno wil ouders en begeleiders van kinderen met autisme steunen bij het vinden van een passende therapeutische aanpak voor hun kind.
meer informatie kun je vinden op www.stichtingpapageno.nl

Twee kinderen die wonen op de vuilnisbelten van Phnom Penh in Cambodia kunnen straks een jaar naar school. Dit is mogelijk door een donatie van € 1200 aan de stichting Beetje Beter.
Voor meer informatie: www.beetjebeter.nl

Het was een plezier om het servicegeld in te zamelen. En het uitgeven is nog véél mooier!