Rommelmarkt voor het goede doel - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu Rommelmarkt voor het goede doel - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu

Rommelmarkt voor het goede doel

Door: Webmaster

25 Maart 2007 | Nederland, Zwolle

Zaterdag 24 maart stonden we (Ellen, Armanda, Annemarein en Sabine) op de rommelmarkt in de IJsselhallen voor het goede doel. Van diverse kanten waren er tweedehands artikelen ingezameld om te verkopen en waarvan de totale opbrengst ten gunste komt van de goede doelen die we steunen. Zoals Pink Ribbon, Mappo Mondo, Zwolse Poort, Ronald Mc Donald en het Kumi Hospital in Uganda.

's Ochtends vroeg moesten we verzamelen bij de hallen, alles uitpakken waar geen eind aan leek te komen. Tjemig wat moet iedereen nu een opruimde zolder of schuur hebben ;-)
De eerste handel vond al plaats voordat het goed de kraam had bereikt. We werden spontaan enthousiast van de "rommel" van andere LC dames.

Na een enorm gezellige dag, gingen we moe en voldaan naar huis met een opbrengst van: E 200,-. Niet slecht voor alle rommel!

De mooie en goede spullen die over zijn gebleven, zijn bij de familie van Geelen opgeslagen voor een volgende keer en de rest is afgevoerd.

Voor diegene die spullen hebben ingebracht/ ingezameld: enorm bedankt!

Opgeruimd staat netjes!