Ladies' Circle "Charitea" 25 november 2007 - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu Ladies' Circle "Charitea" 25 november 2007 - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu

Ladies' Circle "Charitea" 25 november 2007

Door: Webmaster

31 Oktober 2007 | Nederland, Zwolle

Op zondagmiddag 25 november 2007 organiseert Ladies' Circle Zwolle een "Charitea", in samenwerking met Therese Boer van De Librije en Koperen Kees.
De volledige opbrengst van deze High Tea is bestemd voor Stichting Pink Ribbon Nederland.

Deze High Tea wordt gehouden in de foyer van Theater De Spiegel in Zwolle, aanvang 13.30 uur tot 16.00 uur.

Kaarten kosten €50,- per stuk en kunnen worden besteld bij ladiescircle@hotmail.com

U steunt hiermee het goede doel Pink Ribbon en u zelf krijgt er uiteraard ook wat voor terug:

U kunt genieten van heerlijke high tea hapjes, er zal een gastspreker komen vertellen over leven na borstkanker, Eva First Woman verzorgt een modeshow, er is een loterij met fantastische prijzen, er zijn mooie verkoopstands aanwezig en als afsluiting is er een borrel. Ook krijgt u nog goodybag mee naar huis.

Deze middag wordt mede mogelijk gemaakt door diverse bedrijven en organisaties die ons en dus Pink Ribbon sponsoren.

Graag tot ziens op 25 november!!

• 21 Oktober 2007 - 11:46

Marianne Van Notten:

als oud circler is het heerlijk te weten dat jullie zo'n lekkere positieve inzet tonen, ik kom graag naar de librije!
    liefs marianne!

• 21 Oktober 2007 - 15:14

Ellis:

Helemaal top, ik ben erbij!

• 24 November 2007 - 21:50

Marieke:

Ik hoop dat jullie van de high tea zullen genieten en alles opgaat
    eet jullie buikje lekker rond

iets anders mijn mail aan jullie ladiescircle@hotmail.com komt steeds terug,jammer