Lekker roeien voor het goede doel - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu Lekker roeien voor het goede doel - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu

Lekker roeien voor het goede doel

Door: Webmaster

01 Oktober 2007 | Nederland, Zwolle

Hallo dames!

Kijk eens wat een dappere ladies die de boot in gaan. Tijdens deze roeiveerwedstrijd hebben ze 29,40 meter ver gevaren met zijn allen. De boot zit vast met een bungeejumpelastiek en dan is het zo hard mogelijk roeien om zo ver mogelijk te komen.

Dankzij de Gibo groep hebben de ladies een plaatsje verkregen in de boot voor het goede doel namelijk het Ronald McDonald Huis in Zwolle. En natuurlijk Pink Ribbon voor de contacten!

• 02 Oktober 2007 - 11:32

Ellis:

Power ladies! En dat te bedenken dat het koud en nat was.. Ik ben trots op jullie!! Zie jullie woensdag 3 oktober bij de Spiegel in Zwolle, waar we al die leuke Pink Ribbon spullen verkopen!!

• 09 Oktober 2007 - 18:30

Marjan Nijhuis:

Lieve ladies van Zwolle,
    Jullie zijn er maar druk mee. Leuk om te zien en te lezen welke activiteiten jullie zo al doen om geld bijeen te verzamelen. Geweldig!

Groetjes,
    Marjan Nijhuis, secretaris LCNL

• 25 September 2008 - 14:44

Parfum@chello.nl:

gewldig helemaal top

maar uh wanneer komen er weer leuke spulletjes in de verkoop

kan er nog veel meer geschonken worden aan PR