African Mamas en Zwolle ladies: € 1100 voor Pink!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu African Mamas en Zwolle ladies: € 1100 voor Pink!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu

African Mamas en Zwolle ladies: € 1100 voor Pink!!

Door: Webmaster

04 Oktober 2007 | Nederland, Zwolle

Woensdagavond 3 oktober waren de Ladies van Zwolle present bij de voorstelling van de African Mamas in theater De Spiegel. Onze kleurrijke stand (pink) sloot prachtig aan bij de kleding van de eveneens kleurrijke African Mamas. Het publiek had het met de Mamas en met ons naar de zin en hulde zich eveneens in oktoberhot PINK! Met als resultaat een verkoopopbrengst van € 1100 voor Pink Ribbon!

• 05 Oktober 2007 - 08:05

Sabine:

Ladies,

Ziet er leuk uit en wat een mooie opbrengst hebben jullie behaald!

• 09 Oktober 2007 - 18:47

Marjan Nijhuis:

Wat zien deze foto's er gezellig uit.
    Ik kan me voorstellen dat het een hele kleurrijke en gezellige avond is geweest!