Nieuwe Pink Ribbon artikelen binnenkort leverbaar! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu Nieuwe Pink Ribbon artikelen binnenkort leverbaar! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ladies Circle Zwolle - WaarBenJij.nu

Nieuwe Pink Ribbon artikelen binnenkort leverbaar!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Op verzoek van velen hebben we extra Pink Ribbon artikelen ingekocht in de Verenigde Staten.
Waarmee deze (voor zover wij weten) exclusief zijn in Nederland!!

De artikelen zijn vanaf 10 november 2007 leverbaar, met uitzondering van de tashanger, die krijgen we medio december binnen.

Reserveren? Stuur een mailtje naar ladiescircle@hotmail.com

  • 22 Oktober 2007 - 21:03

    Annette:

    Super Ellis, zijn weer mooie spulletjes bij!
    groetjes Annette

  • 23 Oktober 2007 - 19:22

    Deborah En Charon..:

    Super !! Die W20 Arband Is Erg Leuk.. Waar Kunnen We Die Vinden Vanaf 10 November ??
    Groetjes

  • 24 Oktober 2007 - 09:38

    Mirjam:

    waar kun je die tashanger bestellen? die sleutelhangen

  • 24 Oktober 2007 - 10:08

    Yvonne Holzmann:

    wat een supergoed initiatief!!
    groetjes, xx

  • 24 Oktober 2007 - 20:55

    Voor Mirjam:

    Mirjam, stuur als je wilt een mailtje naar ladiescircle@hotmail.com dan geven we je de bestelinformatie!

  • 25 Oktober 2007 - 16:01

    Vivian:

    Ik las dat er ook horloges waren klopt dat? en zo ja hoe kan ik er een bestellen!

    Waanzig goed dat initiatief.

  • 25 Oktober 2007 - 18:36

    Voor Vivian:

    Vivian, wij hebben geen horloges meer in het assortiment. Je kunt ze nog wel bestellen bij Pink Ribbon Nederland.
    Succes!

  • 26 Oktober 2007 - 11:04

    Angelique:

    Hoi ik zou graag die w 20 armband willen hebben hoe kom ik daaraan??
    gr.angelique

  • 27 Oktober 2007 - 12:06

    Veronique:

    Hoi,
    Zou graag de W20 arband willen bestellen?
    Waar kan dat?

  • 28 Oktober 2007 - 14:18

    Siegrid:

    Goeie actie!
    Ben op zoek naar het armbandje met de bedeltjes (aan de 2 lintjes)
    Deze zag ik niet op jullie site staan, enig idee...?
    Groetjes

  • 05 November 2007 - 07:51

    Linda:

    Hoi, ik zou zelf graag die armband willen, w20 promise of a cure, hoe kan ik daaraan komen?

    Alvast bedankt groetjes linda

  • 07 November 2007 - 15:01

    Maria:

    als ik zeker weet dat wij op de high tea zoiets lekker krijgen als op de foto de gevuldechocolade cake dan heb ik er vijf uur reizen wel voor over denk ik.alleen ik weet nooit van te vooren of ik in staat ben lang te reizen en kan dus geen kaartje van te voren bestellen.

  • 14 November 2007 - 17:41

    Wilma:

    Ik heb de armbandjes binnen. Ze zijn super!
    Groetjes, Wilma

  • 23 December 2007 - 21:53

    Mary Sprengers:

    Hai Ellis, ik heb alles binnen schitterend zijn de spulletjes,ik zorg dat heel curacao gaat steunen,ik vind ze geweldig,groetjes mary (curacao)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Actief sinds 14 Okt. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 60228

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2006 - 31 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: